وبلاگ کارنو

کمد بایگانی اداری

 بایگانی اداری چیست؟ این سوالی است که بعضا خود متقاضیانی که در پی تهیه کمد اداری بایگانی هستند اطلاع دقیقی از آن ندارند به همین دلیل است که وقتی در فضای اینترنت به جستجوی کمد بایگانی اداری یا سیستم های مشابه آن می گردیم با فهرست بلند بالایی از نام های مختلف روبرو می شویم که در اکثر اوقات همگی به یک محصول اطلاق می شوند.

 

 

اما ایراد کار کجاست؟ چرا اسامی سیستم بایگانی ریلی تا این حد پراکنده است و هم پوشانی های غیرضروری دارند؟! 

مثلا ما در صنعت خودرو به نام های مختلف محصول عادت کرده ایم مانند خودرو، ماشین، اتومبیل، وسیله نقلیه سواری و.. چرا! چون خودرو محصولی است که عمومیت دارد هر انسانی در عمر خود بارها و بارها حرکت اتومبیل ها را در خیابان ها و جاده ها مشاهده کرده است اما تاکنون با خود اندیشیده اید چند نفر از مردم عادی تاکنون یک کمد بایگانی اداری یا کمد دوار یا سیستم بایگانی هوشمند و اتوماتیک و.. از نزدیک دیده اند!!

دقیقا علت کار همینجاست به دلیل عدم نیاز اکثریت مطلق مردم یک جامعه به محصولات بایگانی ریلی و ثابت، نام های تجاری قفسه های بایگانی محجور مانده اند و هر شخص نامی بر روی یک محصول بایگانی نهاده است برای اینکه متوجه شویم راجع به چه موضوعی صحبت میکنیم در ادامه با برخی نام های بایگانی ریلی آشنا میشویم و در ادامه توضیح خواهیم داد که تا چه حد این هم پوشانی غیر ضروری و موازی به وجود آمده و متقاضیان و کاربران انواع بایگانی ریلی چگونه می توانند نتایج بهتری در جستجوهای اینترنتی خودر جهت خرید سیستم بایگانی ریلی داشته باشند. برخی از پرکاربردترین نام هایی که برای انواع قفسه بایگانی ریلی اداری به کار می رود و همینطور برخی از واژگانی که کاربران برای جستجوی بایگانی ریلی استفاده میکنند به شرح ذیل است:

قفسه بایگانی ریلی     کمد دوار    کمد بایگانی زونکن     کمد بایگانی فلزی     قفسه بندی بایگانی اداری    قیمت کمد بایگانی اداری

کمد بایگانی ریلی   کمد بایگانی فلزی دست دوم        قیمت کمد بایگانی چوبی   کمد بایگانی چوبی            کمد ریلی بایگانی

سیستم بایگانی ریلی   کمد بشقابی 5 طبقه              کمد بشقابی چهار طبقه      کمد گردان بایگانی           قفسه بندی کتابخانه ای

قفسه بایگانی اداری  قفسه فلزی ثابت                 کمد بایگانی ریلی ترکیبی    بایگانی فلزی زونکن         کمد زونکن

فایل ریلی       قفسه بایگانی پرونده                  طرح کمد اداری             قیمت کمد بایگانی             فایل اداری فلزی

تولید کننده سیستم بایگانی ریلی                      قفسه بایگانی زونکن         کمد بایگانی دوار               قیمت قفسه بایگانی ریلی

به عنوان مثال کلیه نام های قفسه بایگانی ریلی، کمد بایگانی ریلی، کمد ریلی بایگانی، سیستم بایگانی ریلی، سیستم بایگانی ریلی، قفسه ریلی بایگانی به یک محصول اشاره دارند که نام دقیق آن کمد بایگانی ریلی مکانیکی است و نهایتا می توان این نام را به شکل قفسه بایگانی ریلی مکانیکی نیز نام برد اما این کثرت نام هایی که با پس و پیش کردن واژگان پدید آمده که بعضا از نظر املایی غلط هستند بخاطر همین مسئله می باشد که این تولیدات در نزد عوام محجور هستند و هر شخصی نزدیک ترین واژگان به آنچه در ذهن خود متصور است را بر زبان می راند و یا با جستجوی آن در اینترنت به دنبال نام صحیح آن است و این وظیفه ما است که در توضیح و تشریح این مسئله کوشا باشیم.

اینها بخش کوچکی از اسامی و نام هایی است که برای انواع بایگانی ریلی اداری به کار می رود این هم پوشانی و موازی کاری کار را برای کاربران نیز مشکل ساخته و میبینیم که مثلا با جستجوی کلمه قیمت کمد بایگانی اداری یا قیمت کمد ریلی اداری و قیمت کمد دوار و.. کاربران در جستجوی هزینه تمام شده قفسه بندی بایگانی هستند حال آنکه هیچ شرکت لیست قیمتی برای کمد بایگانی ریلی اداری ندارد در ادارمه به دلایل عدم لیست قیمت بایگانی اداری و چرایی سرچ کاربر ها در این زمینه می پردازیم.

برای اینکه بدانیم قیمت کمد بایگانی اداری چگونه بدست می آید باید کلیه عوامل دخیل در هزینه سیستم بایگانی را بررسی کنیم

 

قیمت ورق فولادی

ورق آهن اصلی ترین ماده اولیه در تولید سیستم بایگانی ریلی اداری است حال بد نیست سری به وضعیت قیمت ورق آهن در سالهای اخیر بزنیم همانگونه که در نمودار ذیل مشاهده می کنید در بازه زمانی یک ساله از اردیبهشت سال 1399 تا فروردین سال 1400 قیمت ماده اولیه کمد بایگانی ریلی حتی برای یک ماه ثابت نبوده و همواره با نوسانات اغلب رو به رشد مواجه بوده در چنین شرایطی که بیش از 60 درصد از قیمت کمد بایگانی اداری توسط قیمت آهن تعیین می شود چکونه می شود لیست قیمتی برای قفسه بایگانی ریلی داشت؟! در ادامه با سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت کمد اداری بایگانی آشنا خواهیم شد.

 

 

قیمت رنگ پودری کوره ای

بعد از قیمت اهن هزینه رنگ تعیین کننده ترین عامل در قیمت کمد بایگانی ریلی است که این آیتم نیز مانند سایر تغییرات قیمتی در چند سال اخیر همواره دچار نوسان رو به بالا بوده و در نتیجه قیمت قفسه بایگانی ریلی را نیز به نوسانات خود همراه ساخته است. هزینه رنگ در اینجا صرفا در مورد ماده خام است و هزینه های مرتبط با تجهیزات خط رنگ و استهلاک آن محاسبه نشده است.

 

هزینه ماشین آلات تولید و استهلاک تجهیزات

اصلی ترین تجهیزات تولید قفسه ریلی بایگانی شامل انواع دستگاه های پرس با توان های مختلف، دستگاه برش و خم CNC ، دستگاه قیچی (گیوتین) و.. است که کلیه این تجهیزات با روند صعودی قیمت ارز افزایش چند برابری قیمت داشته و هزینه تعمیرات و تعویض قطعات نیز بعضا تا ده برابر قیمت بالا رفته است در نهایت قیمت قفسه بایگانی اداری نیز به تبع آن دستخوش نوسان قیمت گردیده است

در بخش های دیگر مانند دستمزد کارگران و هزینه چرخ های چدنی و فرمان آلومینیومی و نوار های لاستیکی درز گیر و چرخ دنده و بلبرینگ ها و زنجیر سیستم گیربکس کمد بایگانی ریلی، کابل های مهارکشی میلگرد و تسمه آهنی ریل کمد بایگانی و.. نیز همگی نوسان روزانه داشته و عملا امکان تهیه لیست قیمت کمد بایگانی را از تولیدکنندگان این محصولات سلب نموده و مشکلات عدیده ای را برای درخواست دهنده  گان و تولید کننده ها بو وجود آورده است به نحوی که برای هر پیشنهاد قیمت قفسه بایگانی بایستی محاسبه هزینه داشت و از طرفی با توجه عدم ثبات در قیمت ها حداکثر اعتبار پیشنهاد های قیمت به کمترین زمان ممکن رسیده که این امر با توجه به روند زمان بر و بروکراتیک ارگان ها و سازمان های بزرگ و یا دولتی جهت تخصیص بودجه و تهیه اعتبار مالی منجر به انقضای تاریخ پیشنهاد قیمت سیستم بایگانی شده و دردسر های بیشماری را برای این صنعت خرد به وجود آورده است.

 

 

در پایان باید بدانید هدف از این مطلب آشنایی کاربران محترم تولیدات بایگانی با روند تولید و نحوه قیمت گذاری سیستم بایگانی است که در حال حاضر امکان تهیه یک لیست ثابت قیمت کمد بایگانی حتی برای یک ماه با توجه بی ثباتی بازار مواد اولیه ممکن نیست و کاربرام گرامی حتما برای اطلاع از به روزترین قیمت کمد بایگانی اداری چاره ای جز تماس با شرکت های تولید کننده قفسه بایگانی ریلی نخواهند داشت و با جستجوی واژگانی چون قیمت قفسه ثابت فلزی یا قیمت کمد بایگانی اداری یا هزینه کمد دوار و.. قطعا به نتیجه مورد نظر خود دست نخواهند یافت. امیدواریم این مطلب که توسط تیم تخصصی مدیریت اسناد شرکت بایگانی کارنو تهیه و تنطیم شده برای شما مثمر ثمر باشد.

اطلاعات تماس با کارنو

 

 

 

 

تلفن تماس :  1402 48 22 021

 

پست الکترونیک :    info[at]karnoshelves.com

 

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، نرسیده به خیابان ملک ، شماره 604

 

عضویت خبر نامه