وبلاگ کارنو

کمد دوار بشقابی

 

کمد دوار بشقابی

یکی از معضلات محصولات بایگانی در ایران عدم وجود یک نام ثابت برای هر محصول است به شکلی که یک سیستم بایگانی به چندین اسم در بازار شناخته می شود و همین امر باعث سرگردانی مخاطبان و بعضا تهیه سیستمی می گردد که پاسخگوی نیاز آنها نیست و یا حداقل روند این خرید کمد های بایگانی را دچار مشکل می کند در این مطلب که به همت کارشناسان شرکت بایگانی کارنو تهیه شده است قصد داریم برای روشن شدن این معضل تنها به نام های گوناگون و متفاوت یک محصول بایگانی یعنی کمد دوار بشقابی بپردازیم تا بیشتر با عمق موضوع آشنا شوید امیدواریم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

کمد دوار بشقابی

 

بایگانی دواربشقابی چه نام هایی دارد

برای اینکه با کمد دوار بشقابی آشنا شویم در ابتدا بد نیست یک نگاهی به برخی از نام های متداول این محصول در صنعت بایگانی بیاندازیم تا متوجه شویم یک کاربر برای پیدا کردن این نوع از کمد بایگانی چه کار سختی پیش روی دارد نام های زیز همگی معرف کمد بشقابی دوار هستند:

کمد دوار 5 طبقه زونکن بشقابی

کمد دوار آویز

کمد فایل گردون اداری

کمد بایگانی دوار زونکن بشقابی

فایل دوار

فایل بایگانی دوار زونکن

مدل دوار بایگانی 5 طبقه

کمد دوار 4 طبقه بشقابی

کمد و فایل دوار آویز بشقابی

کمد دوار پوشه خور 4  طبقه

دوار آویز

کمد دوار

قیمت کمد دوار

کمد بایگانی دوار بشقابی

کمد دوار گردون

کمد ثابت دوار

دوار بشقابی

کمد اداری فلزی

کمد بایگانی دوار 5 طبقه زونکن بشقابی

فایل دوار بشقابی

و اما واقعا کمد دوار بشقابی چیست و چرا این طیف گسترده از نام های تجاری را با خود یدک می کشد، واقعیت آن است که با توجه به اینکه تولیدات صنعت بایگانی در کشور ما به شدت در ابعاد کوچک و توسط کارگاه های خرد صورت می پذیرد هر تولید کننده نامی برای آن در نظر گرفته و این آشفتگی به وجد آمده است.

 

کمد دوار بشقابی

 

کمد دوار بشقابی چیست و چه مشخصاتی دارد

کمد دوار بشقابی با همه نام های عجیب و غریبی که برای آن در نظر گرفته شده است در اصل یک محصول مشخص است که در طی دهه های متمادی کوچک ترین تغییر فنی نداشته و تنها رئز به روز نام های جدیدی بر نام های پیشین آن اضافه شده است گرچه کوچکترین تغییری در عملکرد و مشخصات فنی کمد دوار صورت نگرفته است.

کمد دوار بشقابی یک قفسه ثابت فلزی است که در دو مدل تولید و عرضه می گردد  در نوع اول این قفسه ثابت بایگانی برای ذخیره و نگهداری زونکن تولیده شده که دارای پنج طبقه می باشد که به صورت گردان حول یک محور عمودی می چرخند تا دسترسی به زونکن ها توسط کاربر ایجاد گردد.

در نوع دوم این کمد برای نگهداری پوشه آویز تولید شده که دارای چهار طبقه گردان است و پوشه ها توسط بخش فلزی خود به قلاب های کمد گردان متصل می شوند و برخلاف روش نگهداری زونکن ها در این نوع سیستم پوشه ها به صورت معلق هستند و بر روی سینی کف قرار نمیگیرند.

لازم به ذکر است که هر دو مدل کمد دوار گردان ابعاد خارجی یکسانی دارند و این تفاوت ها صرفا در داخل کمد بوده به این ترتیب ابعاد خارجی کلیه کمد های ثابت دوار به این صورت است که 84 سانتی متر عرض و 84 سانتی متر طول و 200 سانتی متر ارتفاع دارند همچنین کلیه کمد های دوار بشقابی دارای درب و قفل بوده و از بیرون توسط کاورهای سرتاسری پوشیده شده است این سیستم قابلیت مونتاژ و دمونتاژ کمد بایگانی را داراست و در فضاهایی که درب ورودی آنها کمتر از عرض کمد باشد قابل اجراست.

کمد دوار بشقابی قابلیت این را نیز دارد که با تعبیه قفل رمز دار گاوصندوقی بر روی آن امنیت اسناد را ارتقا بخشد و در مواقع خاص از قفل رمزدار و در سایر زمان هامی توان از قفل سوئیچی معمولی خود کمد دوار استفاده کرد.

جهت هر گونه مشاوره و یا خرید این محصول می توانید با تلفن های تماس شرکت کارنو به کارشناسان ما متصل شده و دقیق ترین مشخصات روز و آخرین قیمت های کمد دوار بشقابی را در اختیار داشته باشید.

 

 

اطلاعات تماس با کارنو

 

 

 

 

تلفن تماس :  1402 48 22 021

 

پست الکترونیک :    info[at]karnoshelves.com

 

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، نرسیده به خیابان ملک ، شماره 604

 

عضویت خبر نامه